Noe å gjøre i London

Leter du etter noe å gjøre i London?

Jeg har et forslag. Jeg var nettopp i London med min mamma, igjen. Og denne gangen kommer jeg hjem med forslag til hva du kan gjøre når du drar til London. En skikkelig engelsk opplevelse, med engelsk kultur skrevet over hele: English Tea. Hvis du ikke har opplevd english afternoon tea, så har du gått glipp av noe viktig. Jeg har vært på dette to ganger, en gang på et hotell (det er mange hotell som tilbyr dette!) og denne gangen var vi på English Afternoon Cruise på Themsen. FANTASTISK. Så hvis du vil finne på noe å gjøre i London er det virkelig verdt en tur!

Nå var vi så heldige å ha strålende sol og fint vær, så utsikten langs Themsen var helt utrolig. Nydelig musikk fra pianoet og en mann i flott hvit smoking. Vi hadde champagne og vindusplass som koster litt mer, men det var verdt det. Da får du typiske engelske sandwiches, i «fingerstørrelse», småkaker og te. De fyller på alt du vil ha og man får spist seg god og mett.

Vi bestilte gjennom Bateaux, og betalte 41 pund per person. Hele cruiset varte i 1,5 time, som er akkurat lenge nok. Man kan pynte seg litt og føle seg elegant og engelsk, mens man drikker te og spiser cucumber sandwich.

Image

Det er alltid en grunn til å dra tilbare til London. Så hvorfor ikke dra til bake for å prøve English Tea. Det er virkelig noe å gjøre i London!

 

3 thoughts on “Noe å gjøre i London

    1. Jeg har mer planer med dette temaet! Jeg må bare få penger til å kunne endre på farger og sånn! Da tror jeg det blir enda litt bedre 😀 men liker enkelheten!

Legg igjen en kommentar

