Om chat.no

Image

Da tok man en tur ned memory-lane og klarte av en eller annen merkelig grunn å finne profilen jeg hadde på chat.no for nesten 10 år siden. Jeg husker ikke en gang at man hadde profiler, men det hadde man tydeligvis. Det var til og med en gjestebok hvor det fantes noen heller tvilende men også noen veldig koselig kommentarer fra andre medlemmer.

Jeg var vel aktiv på chat.no i nesten et år. Jeg husker at det var det jeg gjorde etter skolen på ungdomskolen, jeg satt på chat.no. Jeg var en av de som chattet på «fellesen» på 13-15 kanalen. Der var de «kule». Eller det var hvert fall det vi syntes om oss selv. Privatchatting var vi liksom for gode for, det hadde jeg ikke tid til, det var «fellesen» som var det viktige.

TyGGiSeN_MiN var nicket og fargen var rosa skrift på turkis bakgrunn. Den fargen var forbeholdt meg, og var det noen andre som kom med den så sa hele fellesen klart i fra. Vi som var der var alle ganske like, og alle hadde faste farger og det samme nicket hver dag. Vi ble liksom en liten gjeng. Jeg husker ikke lenger hvem som var der, eller andre nick enn to kamerater som jeg fortsatt kjenner den dag i dag. Kjellemann_4 (Hvit tekst på mørkeblå bakgrunn) og Inflec (Blå tekst på turkis bakgrunn(?)).

Jeg elsker når jeg kommer på sånne ting, som jeg brukte så mye tid på. Chat.no betydde veldig mye for meg da jeg var yngre og jeg syns det er så koselig med sånne fine minner. Haha, nerd. Fine nerdeting.

Legg igjen en kommentar

