Premier Inn Hotell Wembley

Forrige uke var jeg og mamma på jentetur til London, frem til våre bedre (?) halvdeler kom etter noen dager. Vi bodde på et hotel i Wembley fordi vi skulle på konferanse på Wembley Arena (Colour Conferense 2012 ifPremier Inn Hotel Wembley your interested). Anywho, vi ankom Premier Inn hotellet på torsdagen og bodde 2 netter. For å gjøre det enkelt: Det var helt fantastisk.

Vi kom til hotellet rundt klokken 11 på dagen og kunne egentlig ikke sjekke inn før i 14 tiden (om jeg husker rett), men dama i resepsjonen spurte litt rundt alikevel å fant ut at et rom var allerede vasket og klart, så vi fikk sjekket inn med en gang.

Maten:
Det var både restaurant, cafe og bar (i et og samme rom), kaffen var faktisk god, prisene var veldig bra og maten i restauranten var overraskende. Jeg ble imponert av det hele. Vi kjøpte forkost for begge dagene og hadde 3 retters middag med drikke den første kvelden. Frokosten var «All you can eat», og det var egg, bacon, pølser, bønner, tomater, croissanter, muffins, bær, frukt, youghurt, frokostblandinger, juicer (faktisk juice, ikke sånn ekkel saft), kaffemaskiner, toast. You name it. Jeg ble skikkelig imponert (kun 9 pund for Premier Frokost!).

Hotellet var ret og fint, det er til og med «Good night sleep-garantee». Det står klistremerker med «Shhh» på alle dørene ^^ Jeg likte meg kjempe godt og all staff jeg snakket med var veldig hyggelige og hjelpsomme.

Beliggenhet:
Hotellet ligger 10 min gange fra Wembley Stadium og Wembley Arena. Det tar to minutter å gå til Wembley Park underground Station og det er kun en liten busstur inn til det som heter Wembley Central med noen butikker og cafeer og slik. De har de faktisk en mini-primark med kanskje 1/3 av Primarken i Oxford Street og ca 1/10 del av alle menneskene. Det var rolig og behagelig å gå der. Wembley Park ligger desverre litt utenfor sentrum, for de som syns det er det viktigste, helt i Sone 4 med undergrounden. En t-bane tur kostet mellom 3 og 4 pund ned til sentrum, litt avhengig av når på døgnet du tok banen. Men skal du på en event på Wembley, eller kunne tenke deg å bo litt utenfor sentrum er det absolutt å anbefale!

Pris:
Jeg og mamma betalte rett under 2000 kroner for to personer, to netter inkludert 3 retters middag (med drikke) en kveld og 2 all-you-can-eat frokoster. Jeg syns det var en fantastisk pris for hva vi fikk. Hotellrommet var romslig og utrolig pent innredet med lilla farger som matcher hotellets logo. Jeg elsket det!

Image

Legg igjen en kommentar

