Rockeulven på Nationaltheateret

En av julegavene jeg og min søster fikk av foreldrene våre i år var biletter til Rockeulven på Nationaltheateret! Husker du Med Grimm og Gru, som har gått med gjevne mellomrom på tv? Musikalen med alle dyrene?  Jeg og Ellen så i hvert fall den om igjen og om igjen da vi var små, mamma og pappa hadde tatt den opp på VHS.  I dag fikk vi se musikalen i Norsk versjon, live på Nationaltheateret. 

 
Vi så den sammen med en haug med barn som var der med sine foreldre og en og annen på vår alder. Og det var over all forventning! Det var morsomt, kul norsk humor, ordspill, nostalgi, sang og musikk. Det var alt på et sted. Barna som spilte geitekillingene var så utrolig gode og hele forestillingen hadde ikke et kjedelig punkt. Det var nye mimring fra TV, og de sangene jeg husket best fra TV var gjort så veldig gode versjoner av på norsk. 
 
For meg så var dette total nostalgi, men jeg tror det kan være noe for alle. Jeg lo masse og jeg vil anbefale den til alle. Nå er det riktig nok utsolgt, alle forestillingene helt ut i februar, men hvis du har sjans til å dra, så ikke si nei. 

 

 

One thought on “Rockeulven på Nationaltheateret

Legg igjen en kommentar

