2 uker

Om 2 uker skal jeg bli noen sin kone. Jeg skal stå i en kirke og svare «Ja» og gjenta etter presten. Det skal synges salmer, settes på ringer og avgis løfter. Vi skal spise mat og kake og danse og høre vakre tale som får oss til å gråte. Men før dette kommer det obligatoriske utdrikkningslaget. Det hadde jeg i går, men noen av mine nærmeste venner, i Oslos gater.

Det hele var utrolig gjennomført. Med spørsmål fra tidligere flammer, mistakes og ting jeg har fortrengt, noen ting som var koselig å bli minnt på og med noen ting jeg helst skulle glemt. Det var en filmtest med spørsmål til brudgommen, hvor jeg skulle gjette hva han svarte. JEG ER THE SHIT. De gangene jeg hadde feil var da Robert svarte feil, faktisk. Jeg visste til og med når han kom til å si «også Sputnik da, men bare fordi jeg er fra bygda».

De få gangene jeg faktisk svarte feil, på spørsmål om gamle flammer eller hvilke klær Robert hadde på første gang vi møttes, måtte jeg selvfølgelig gjøre spesielle ting. Forklarer at jeg lette etter glidemiddel på ARK, spørre om klem fra fremmede på gata, synge Justin Bieber på Majorstua eller Baby Got Back på Nationaltheateret.

Alt iført en kort knallrosa kjole med knallturkis fjærboa, slør og et stort skilt hvor det sto «HJELP JEG SKAL GIFTE MEG!»

Da vi møtte den tidligere taperen, men nå vinneren av Paradise Hotel måtte vi selvfølgelig få ha ån med på bilde!

Fantastisk dag med de beste vennene. Mona har også vært med, men hun har tatt disse fantastiske bildene og er ikke på bildet! Takk for at dere delte dagen med meg og gjøre den helt spesiell ❤

One thought on “2 uker

Legg igjen en kommentar

