Elf Studio Lip Stain

Nå har jeg tenkt på dette lenge, men jeg ville i falle i rosa tanker å påvirke alle mine lesere. Det holdt ikke så veldig lenge. Når jeg er så sykt fornøyd med noe da må det deles.

I denne omgang må jeg dele Elf sin: Studio Lip Stain .

Mamma liker den ikke, hun syns det ser ut som tusj på leppene. Men jeg syns den er fantastisk. Det ene, fargede laget gjør leppene tørre og fargen sitter perfekt (dette er det mamma mener ser ut som tusj), men så kan du ta en fin gjennomsiktig gloss over! Den sitter i flere timer (Jeg har hatt den på i over 6 timer!).
Jeg har prøvd 3 farger. Personlig er fashionista min favoritt, og den rød er knallrød og nydelig. Desverre syns jeg ikke den brune ga nok farge. Den finnes i 8 farger og koster bare £ 3,50.

/rosa

Legg igjen en kommentar

