Jeg Hater Sånne Som Meg

Jeg har lenge følt det og tenkt det, men nå må sannheten frem. Jeg hater sånne som meg selv. Nå, la meg forklare. Jeg liker absolutt meg selv nå, jeg har det bra med meg selv. Det jeg referer til er «meg selv» fra ungdomskolen. Og jeg vil tørre å påstå at slutten av 9. klasse og ut 10. klasse var verst.

Du skal få høre. Jeg ser disse menneskene overalt. Hovedproblemet er vel egentlig at jeg HØRER de overtalt. På bussen, de snakker om ting ALT FOR HØYT fordi de tror at alle er interessert i hva son foregår i derdes verden og at alle syns de er interessante. De snakker og ser rundt seg for å få med seg at andre faktisk ser på dem og ler (de tenker ikke at folk faktisk ler av dem, ikke med dem). Jeg hører dem ikke bare på bussen, de er i køer (veldig ofte) i butikker, på gata, over alt egentlig.

Disse menneskene jeg hører overalt er det som får meg til å huske alt jeg gjorde som folk må ha irritert seg døden over. Jeg var et grusomt menneske på ungdomskolen. Jeg sklei rundt på ullsokker i gangene, løp overalt, var i veien, var høylydt, sang (jeg kunne IKKE synge), jeg spurte folk om penger, jeg snylta på folk, jeg var rett og slett utrolig plagsom. Nå skal jeg ikke akkurat si at jeg ikke er høylydt i dag, for jeg har en stemme som bærer ganske langt, men jeg føler jeg har litt mer kontrolll på den nå enn for… (hvor mange år er det siden?) …7-8 år siden. Herre jord, tiden flyr.

Jeg vet ikke helt hva poenget mitt er. Det er vel, en slags unnskyldning. Hovedsaklig til 87-kullet som ble så heftig plaget av dette, og guttene i klassen min, og storebrødre til venninner, og venner av brødre, og venner av 87-kullet. Ja det gikk utover mange mennesker. Jeg hadde det gøy der og da, kjempe gøy faktisk, men stakkars folk.

2 thoughts on “Jeg Hater Sånne Som Meg

  1. Har det tørna for deg eller? «fordi de tror at alle er interessert i hva som foregår i derdes verden» – Er du 100 prosent virkelighetsfjern? Du BLOGGER, satt opp en nettside i ditt eget navn – du MÅ tro det er veldig mange som interesserer seg i din verden.

    Guess again. Du blogger om det mest uinteressante nonsense crap shitten jeg noengang har hørt. Hva faen er dette pisset? Dette er giftig dritt! DU er uinteressant for faen!!!!!

    1. Haha, det må være det morsomste jeg har hørt. Bloggen er her og tilgengelig for de som har lyst til å lese, det er fint mulig å hoppe over bloggen og ikke lese. Poenget med hvordan jeg var som fjorten, var at det var umulig å unngå, man kunne prøve å ignorere det, men det var ikke veldig lett fordi jeg var VELDIG irriterende og overalt hele tiden. Så jeg skjønner ikke helt hva du snakker om her, men du skal få lov til å ytre din mening!

Legg igjen en kommentar

