Jeg velger deg

Jeg vil heller sitte ved siden av deg i sofan uten å gjøre noen ting, istedet for å gjøre noe med noen andre.
Jeg vil heller være stille med deg enn å prate med noen andre.
Jeg vil heller kjede meg sammen med deg, enn å gjøre noe morsomt med noen andre.
Jeg vil heller være trist sammen med deg, enn å glede meg med andre.
Jeg vil helle krangle med deg enn å komme over ens med andre.
Jeg vil heller se på deg spille FIFA enn å gjøre noe sammen med andre.
Jeg vil heller se på Friends time etter time med deg, enn å dra på byen med noen andre.
Jeg vil heller lese bok ved siden av deg som leser sporten enn å dra på kafé med noen andre.
Jeg vil heller gå i dasseklær hjemme sammen med deg, enn å kle på meg finstasen med noen andre.

Jeg vil heller gifte meg med deg og få alle disse tingene, enn å gifte meg med noen andre og få masse andre ting som jeg ikke vil ha.

5 thoughts on “Jeg velger deg

Legg igjen en kommentar

