Starbucks i Norge

Denne posten snakker om Starbucks sine nye produkter og mine tanker om Starbucks sine kafeer som kommer til Norge.

Jeg bra fått et nytt favorittprodukt, noe som jeg twittret om for noen dager siden. Som de fleste kanskje har lest, kommer Starbucks til Norge innen 3 år, først til Flyplasser og togstasjoner og etterhvert til de største byene. Men allerede nå har vi fått Starbucks produkter i butikkene.

Jeg fikk en MMS av min kjære Robert med et bilde for en tid tilbake, hvor jeg fikk bakoversveis. Det var et bilde av Starbucks iskaffe, noe som jeg dro på butikken og smakte med en gang. Den er kommet i tre smaker, Seattle Latte, Caramel Latte and Mocha Latte.

Alle disse iskaffene har «tatt med med storm». Jeg elsker de! Jeg syns de danker ut både Friele og Tine sine med en hel haug. De smaker ikke konserveringsmiddel, det smaker fersk og det er akkurat passe forhold mellom melk, smak og kaffe. Det siste er noe av det viktigste, det skal ikke bare smake melk eller bare smake sjokolade, det er helheten.

Jeg vet ikke hvordan det blir med Starbucks i Norge, jeg har lenge vært litt i mot det fordi de gjør ikke ting riktig. Det jeg har tenkt på i det siste, er at presset og rushet på en Starbucks i Norge, blir ikke like hektisk som i f.eks New York eller London, og dermed kan de faktisk steame ny melk for hver kopp og det kan bli bedre. Forstå meg rett, jeg drar alltid på Starbucks når jeg er i London og jeg elsker det! Men det har tatt meg lang tid og mange usmakelige kaffe før jeg har funnet ut hvordan jeg skal bestille for å få kaffen jeg liker! Jeg har faktisk troa på at kaffe-frelste nordmenn kan gjøre Starbucks utrolig bra i Norge og kanskje til og med bedre enn andre steder?

Legg igjen en kommentar

