Piercing fra eBay

Jeg søkte frem litt piercinger på eBay nå og ble så fornøyd med resultatet som kom frem. Jeg har piercing i lepps, tunga og navelen og det kan bli litt dyrt i lengen hos piercingstudio. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke har vurdert eBay for dette behovet mitt også, men nå gjorde jeg endelig det.

Tenkte å dele det jeg kjøpte er andre med piercing.
Jeg fikk 5 piercinger til leppa, 3 til tunga og 1 til navelen for rett under £13 som er under 130 NOK. Det hele tok under 2 uker og kom samla i én konvolutt og jeg betalte kun shipping/handling 1 gang, ettersom dette var fra samme selger!

Selger ga meg det jeg betalte for, svarte meg på alle spørsmål og ga meg de fargene jeg spesifiserte i meldingen jeg sendte med pengene. Nå er det bare å gi selgeren positive tilbakemeldinger og 5stjernes rating!

Happy shopping 🙂

Legg igjen en kommentar

