Min iPhone 4 opplevelse

Mange satt inne på byporten i flere timer, som VG skriver, satt jeg UTE ved Expert på Klingeberg. Helt fra klokken 6-7 (som allerede var 12 timer etter de to første) satt jeg der. Kjøpte meg en stol på Nille og hadde ingen problemer, bortsett fra rastløshet, spenthet og at tiden gikk sykt sakte. Brukte tiden på å teste iPad som noen i køen hadde, drikke kaffe, spille kort og vente.

Etterhvert ble klokken faktisk 00.01 og dørene ble åpnet. Det var heldigvis køsystem og jeg var nummer 81 i køen. Etter dørene ble åpnet var jeg ikke ute av Expert før nærmere 03.00, og alle 200 fikk faktisk ikke telefonene sine før dagen derpå. Men jeg fikk min telefon og 9 timer ute på Klingeberg var virkelig verdt det. Min gamle 3G begynte å bli fryktelig treig og jeg manglet mye som 3GS hadde og mye som OS4 hadde å tilby.

Etter mye rot med feil abbonnement som ble aktivert på telefonen har jeg endelig klart å nyte den nye telefonen. Jeg er så overraska over hvor fantastisk kjapp den er! Jeg er også vanvittig fornøyd med multitaskinga som jeg ikke hadde mulighet til å bruke på 3G. Jeg syns det er så fantastisk at jeg kan velge bakgrunnsbilde ^^

Jeg syns Expert på Klingeberg gjorde det hele skikkelig proffesjonelt. Det var kølapper, og systemet fungerte utrolig bra. Det var sjekkerunder hver time, hvor de krysset av om du faktisk var i køen og ikke noe annet sted. Da måtte kølapp vises frem og du ble «gokjent».  Det var forskjellige kasser for telenor og netcom, nummeret på kølappen ble ropt opp (kanskje for lavt, men det hjalp jeg med) og alle ble sjekka at de kun hadde kjøpt 1 telefon. I tillegg sendte de ansatte ut telenorpriser fra telenor med en gang de ble offisielle så alle kunne bestemme seg om kjøp på forhånd.

Selvom kø-opplevelsen for en lansering var spennende, er det nok ikke noe jeg skal gjøre igjen ^^

5 thoughts on “Min iPhone 4 opplevelse

Legg igjen en kommentar

