Mayday Parade / The Maine

Jeg skal da på konsert igjen! I LONDON. Jeg elsker London og jeg elsker konserter, så det kan egentlig ikke bli bedre. The Maine kom med ny cd for 2 dager siden, den er faktisk allerede på spotify; > Trykk her for å høre < (Inside of You og Right Girl er best).

Billig
Da jeg fikk mail fra bandsintown.com om at bilettene ble lagt ut for salg for to dager siden gikk jeg i gang med research som jeg alltid gjør. Dette innebærer mitt favoritthostell i London for å sjekke kapasitet og litt ordning med Ryanair. Ryanair er ikke like billig som de var en gang, men hvis man bare finner riktig dager og tider på døgnet åpner det seg mange dører.
Men alt i alt ble dette såpass billig at jeg ikke kunne være fornuftig å si nei. Alt i alt kommer konsert, fly og bosted på 1230 kroner. tolvhundreogtrettikroner ! !

Hvis du vil lese en liten guide fra hostellet jeg atter en gang har bestilt rom på, så har jeg skrevet om det tidligere > her <
Eller hvis du trenger å vite hvordan du kan dra på superbillige konserter, så har jeg skrevet en guide om det tidliger > her <

Oktober
Konserten er 8. oktober. Jeg har valgt å dra på en fredag med Ryanair, noe som gjør turen litt dyrere. Jeg lander tidlig på morgenen en fredag og drar hjem på formiddagen på mandag. Litt dyrere billetter for å ikke dra hjem tidlig på morgenen er det også. Hostellet hadde ledig på 10. mans rom å det er det billigste man kan få tak i på dette hostellet. 3 netter er under 500 kroner. I tillegg er konserter i London generellt billig, så de kostet under 300 kroner. Alt i alt er denne 3 dagers turen billigere enn et dagspass på hove. ^^ Det kan hende jeg overdriver litt med den, jeg drar ikke på festivaler i Norge, så jeg har ikke peiling.

Legg igjen en kommentar

