Paramore skal til UK!

Paramore har akkuratt annonsert at de skal på turné i UK til høsten! Bilettene går ut for salg gjennom seetickets.com den 28. mai klokken 10, norsk tid. Konserten som er i London skal være i O2 Arena og det skal være på en lørdag (13.november). Dette er veldig praktisk, for da har du ikke skole eller jobb den dagen, så man kan gamble litt å kjøpe biletter. Disse kommer til å bli utsolgt fort!

Ellers kan du jo alltid dra på noen av de andre stedene i England. Da vil jeg anbefale Liverpool, ettersom Ryan Air flyr dit, og da blir det billig. 😉

Husk også at biletter med ryanair mest sannsynlig er litt dyrer hvis du skal dra Fredag-Søndag (hvis du skal på lørdags-konsert)
Jeg vet ikke en gang om jeg er i landet i november, men den sjansen blir jeg pent nødt til å ta, det er PARAMORE FFS!

2 thoughts on “Paramore skal til UK!

  1. Hvilken side er det du sjekker tours og konserter igjen?
    Har en hel haug med konserter jeg vil på 😀

    1. For det første får jeg mail av bandinstown.com, som er linka opp til last.fm.
      Men sjekker alle biletter på seetickets og følger alle banda på twitter, de er som regel først ute med å annonsere på twitter, og SÅ kommer det på seetickets og SÅ får jeg mail av bandsintown. Sjekk også ut, konsertguiden min: =)

Legg igjen en kommentar

