Mønstrete Bikini fra Ebay

I år har bikinishoppingen min hovedsaklig foregått på ebay. Det har vært så mye å velge mellom i alle prisklasser. To bikinier har falt veldig i smak og jeg måtte gjennom flere auksjoner for å endelig få de begge to.

Mønster
Jeg har endt opp med en leopard og en zebra bikini. Noe av de mønstrene som er veldig populære denne våren/sommeren. Hvorfor ikke slå til på bikinifronten også? I tillegg er begge disse bikiniene søte med blonder foran på overdelen og underdelen og størrelsen «one size» passet meg perfekt. Jeg er veldig fornøye med dette kjøpet.

Pris + Ebay
Jeg kjøpte bikiniene for rundt 10 pund hver og da endte jeg opp med å ha på vekkerklokka på 3 på natta for å være med på siste delen av budrunden på Ebay. Haha. Sånn er det når selgeren bor i USA vettu!

Selgeren jeg kjøpte av heter cmlingeriexw og begge bikiniene er fortsatt til salg der, for 10,76 pund inkludert frakt.

Variasjon
I tillegg til disse bikiniene har jeg gått til innkjøp av en plain brun bikini som er stroppløs. Det er veldig deilig å kunne variere på fasongen i en bikini ettersom jeg hater bikiniskille. Da er det deilig å kunne droppe stroppene litt. Den er kjøpt på Cubus og kostet ikke mer enn 199 kroner for topp og underdel.

Hvor kjøper du dine bikinier og hvordan fasonger og mønster har du valgt i år?

4 thoughts on “Mønstrete Bikini fra Ebay

Legg igjen en kommentar

