TOMS Sko

Lenge har jeg prøvd å få tak i et par TOMS sko. Det har ikke vært så lett ettersom jeg bor i Norge. Toms har vært veldig populært i USA i hele 2009 og Europa har fått øynene opp for skoene den siste tiden. TOMS.com har bare sendt ut sko til noen få land og deriblant var ikke Norge på lista.

TOMS er sko som gir et par sko til et barn som trenger det, hver gang noen kjøper et par av de. Et fantastisk konsept, for materialister og egositer som vi er i dag. Du kan kjøpe noe til deg selv og likevel hjelpe noen. Det er sånn vi mennesker (selvfølgelig ikke alle) er blitt og det er flott at noen ser det og gjør det beste ut av det. Dette passer perfekt for meg i hvertfall, men hånda på hjerte.

Hvor får man kjøpt det?
Jeg prøvde å lete rundt overalt, på Ebay f.eks, men der ble frakta på mer enn skoene i seg selv kosta. Jeg kom over en artikkel om salg i Norge og fant frem til nettstedet brandos.no selger skoene for rundt 600 NOK, med gratis frakt. Dette var det beste tilbudet jeg kom over. Det er også noen skobutikker rundt om i landet som har tatt inn skoene, hvor prisen er noenlunde det samme.

Topshop
Men da jeg besøkte den vakre byen London hadde TOPSHOP tatt inn noen av skoene og heldigvis i min størrelse og akkurat den fargen jeg var interessert i. Skoene kostet meg bare 35 pund (noe som er mye bedre pris en den norske)!

Selger de disse skoene i noen butikker du har vært innom, eller noen nettsteder du har besøkt? Kommenter gjerne med pris og sted så andre kan dra nytte av det!

2 thoughts on “TOMS Sko

    1. Har hørt at de skal komme i forskjellige butikker i Oslo (som jeg aldr har hørt om).
      Takk for det! Tror prisene ligger på 500-700.. Men jeg VET jo ikke!

Legg igjen en kommentar

