Selfridges i London

Selfridges er et kjøpesenter som ligger i Oxfordstreet. Rett overfor utgaen til Bond Street underground station. Dette er et kjøpesenter med alt mulig.

Senteret har ikke noe tydelig skilder som sier «Selfridges» og kan dermed være litt tungvindt å finne. Men alle kommer derfra med gule poser i alle størrelser, så du må bare finne det.

Sminke:Her har de alt av sminke, dyre merker til billig pris. Dette er her jeg har kjøpt all Bare Minerals sminka mi f.eks.

Ting og tang: De har en hel godteri avdeling, med jellybeans, godteri med ekle dyr inni (de sier det skal være bra for deg). Det er kort, tegnesaker, elektronikk.

Klær og sko: De har Guess, Gucci og slike ting, sko og vesker. Alle mulig klesmerker. De har til og med en Top Shop inne på senteret. Det var også en egen avdeling hvor de lager Haviana sandaler spesielt til deg, med egne farger og charms til å sette på.

Bøker: En stor avdeling bøker, som inneholder alle slags bøker.

Elektronikk: Ja også har de egen elektronikk avdeling. Her kan du f.eks kjøpe det nydelige Flip videokameraet som Norge er for treige til å ta inn.

Det er egentlig et sted du kan dra for å få alt på en gang! Og rundt alleomkring i sminkeavdelingen er det folk som vil hjelpe deg, teste huden din, fargene dine, for å finne det som passer perfekt til deg.

Selfridges er stort, med flere etasjer og avdelinger, så du trenger kanskje litt tid der inne!

Bilde tatt av Karin W. Bjerga

8 thoughts on “Selfridges i London

  1. Takk skal du ha for kjempekoselig kommentar i bloggen min. Godt å vite at jeg ikke er den eneste som føler det sånn, haha 😉 Lenge leve voksenlivet!

    Åh, jeg elsker London! Var der for bare halvannen uke siden med to venninner, og det var 5. gangen der. Går aldri lei 😀

  2. Var innom der tidligere i år 🙂 Var såpass stort at jeg bare kom ut med to neglelakker fra OPI. Men det skal nok studeres nærmere ved en senere anledning 😉

    1. Hehe jeg skjønner hva du mener! Det kan være litt mye første gangen! Også er det jo veldig mye der som er veldig dyrt! Men masse fint å se på 😀

  3. skjønte ikke noe av selfridges jeg… altfor stort og jeg fant bare gucci og andre dyre merker jeg ikke gidder se på engang..

Legg igjen en kommentar

