Conversa fra Ebay

Jeg skrev et innlegg for ikke så lenge siden
->> Billig converse fra ebay <<-
Nå skriver jeg innlegg for å fortelle om mitt kjøp!

Jeg kjøpte og betalte skoene den 10. April. Da jeg var hjemom i Horten den 6. Mai (da hadde jeg ikke vært der på 1 uke) var skoene i postkassa! Så det har tatt rundt 3 uker for skoene og komme frem!

Skoene virker for meg helt ekte, så langt jeg kan se i hvertfall. Det følger med converse merker og lapper slik som på alle sko. Noe jeg reagerte på var derimot skolissene, de er ikke slik jeg husker andre lisser å være! Litt hvitere og «plastikk aktig»… Så det er jo noe å tenke på! De passa perfekt og fargen var nydelig! 😀

Del gjerne egne erfariger i kommentarfeltet om du har noen!

11 thoughts on “Conversa fra Ebay

    1. jeg har en venn som kjøpte skoene derifra. de så veldig ekte ut, men det stemte ikke helt, etter en stund begynte all star merket nederst på skoen å gå av. det legger man ikke merke til, men viser at de ikke er særlig ekte. min erfaring med ebay converse sko!

      1. Det er dårlig :/ jeg har enda ikke sett noen ting som tyder på at mine ikke er ekte, alt er om det skal og ingenting faller av eller fra hverandre!
        Men når de er så billige kan man kjøpe mange ^^

  1. jeg har nettopp kjøpt to converse sko par på ebay! et til meg og et til søsteren, veldig spent på å få dem i posten! Det ene paret kostet 115 kr og det andre 144. Helt genialt, elsker de converse skoa!

  2. oj, konge at du la ut detta. jeg tenkte jeg skulle vente til jeg hørte hva du syntes om dine før jeg bestilte, men siden du er fornøyd så må jeg nesten bestille jeg ooog. yay 😀

  3. Hei, jeg prøver og kjøpe billige converse, men de står at ejgmå ha en bruker, men det har jeg ikke, så hvisman lager en så MÅ mann ha med stat, og det er det jo ikke her i Norge -.-

    1. Dette problemet har jeg ikke vært borti?
      Kan du ikke bare velge en stat?
      Du kan lese «Guiden til Ebay!» da får du litt info og også om paypal 🙂

Legg igjen en kommentar

