Boktips: Twilight – The Graphic Novel

Stephenie Meyer har samarbeidet med en illustratør som heter Young Kim med denne boka. Det blir selvfølgelig en serie, men hittil har kun en del av første bok kommet ut, Volume 1.

Fantastiske bilder!
Boka er så fantastisk, bildene kan minne litt om Anime. Det er fantastiske tegninger og karakterene er tolket på nytt. Bella ligner ikke på Kristen Stewert, selv om Jacob ligner en del på Taylor Lautner. Jeg likte veldig hvordan jeg kunne lese boka igjen, uten å være preget av bildene fra filmen, men å være preget av nye bilder fra sånn Stephenie Meyer så det for seg da hun skrev boka. Det er slik hun forklarer boka.

Sitater fra boka
Hele boka er full av kjente sitater fra selve boka, noen er endret litt på mens andre er som kopiert ut fra oginalen. Jeg syns det ga en skikkelig god blanding. Så fantastisk å mimre tilbake til første gang jeg leste Twilight for lenge lenge siden.

Nesten alle bildene er svart-hvitt, også kommer det noen fargebilder innimellom som gjør alt helt fantastisk.

Jeg kjøpte min bok på www.play.com hvor jeg kjøper de fleste av bøkene mine. Frakta der kan være ganske treig, men den er gratis og play er generelt billigere enn de fleste andre bokleverandører jeg har sjekket ut. Den kosta med litt over 60 kroner!

Happy reading/watching!

2 thoughts on “Boktips: Twilight – The Graphic Novel

  1. elsker graphic novels ❤ skal kanskje sjekke ut denne, selv om jeg ikke er kjempe-twilight-fan! får se om de har den på outland 😛

    1. Kanskje dette er boka som får deg til å se twilight på en annen måte 😀 outland har jo alt spesielt, kan jo hende de har gitt rom for litt teenage klisjé ^^

Legg igjen en kommentar

