Musikkanmeldelse: All Time Low – Nothing Personal

Nothing Personal <– Spotify link.

Jeg skal ikke si jeg syns albummet er all verden. Likevel må jeg fortelle at det er en del sanger man må høre på, som gjør bandet bra og at cden er verdt å høre på.

Av en eller annen grunn syns jeg de 5 første sangene på albummet er de beste. Disse sangene er i tillegg veldig bra, fengene, tøffe, sanger man kan synge etter, alt jeg liker.

Mine topp 3:
Weightless
Damned if I do, dammed if I dont
Break Your Little Heart

Generellt:
Albummet har 12 sanger, jeg vet ikke om bandet føler alle sangene bare MÅTTE være med, men det er desverre mye cdfyll. Sanger som virker som de er laget på 5 minutter, sanger uten mening, uten innhold, sanger med kun refreng, sanger uten poeng. Det er veldig synd.  For min del kunne de venta litt lenger med å slippe nytt album og heller laget en god bunch bra sanger.

Det er bare tempo sangene som fungerer og forsøke på en ballade i «Too Much» blir bare teit, syns jeg.

De bra sangene:
De bra sangene er så veldig bra at jeg ville kjøp cdn. De er skikkelig «hoppe på konsert og skrike av full hals»-sanger. Fantastisk. Her inkluderer topp 3’en min, «Keep the Change you Filthy Animal» og Lost in Stereo. You got to love it.

Så har man «Walls» også (som tydeligvis er en slager i tittelvalg for tiden). Den er fin (:

Til slutt
Cden kan ikke få mer enn 4/6 fra meg, ettersom bandet har gjort for dårlig jobb med å fylle cden med BRA sanger. Det er for trist når det skal bli for mye «fyll». Men de bra sangene trekker opp albummet og gjør cden hørbar. Jeg har ikke hoppa over de mindrebra sangene når jeg har hørt igjennom cden de siste dagene, men de har ikke gitt meg noe og jeg har ikke sett på iPhonen mens jeg kjørte bil for å se hva de sangene heter. Det er tegnet på at sangen er bra for min del, at jeg tar den heftige (^^) risken å sjekke hva sangen heter mens jeg kjører. Desverre var det bare ca halvparten av sangene som var såpass bra.

Legg igjen en kommentar

