Gå barbeint i UGGs

Først og fremst
Dette er _ikke_ en moteblogpost. Dette er en post for behagelighet og hvordan utnytte UGGs man har kjøpt på best mumlig måte.
En annen ting, jeg har alltid vært en som har mobba jenter, kjendiser og lignende for å gå med UGGs i varmt vær, sommeren, stranda osv. Med denne posten skal jeg rakke ned på meg selv nå, for denne posten gjelder akkuratt dette (og andre ting).

UGGs
Det finnes selvfølgelig andre sko dette innlegget kommer til å gjelde for også og ikke bare UGGs merket. Hovedpoenget er at det er ekte saueskinn tvers igjennom, slik som UGGs er.

Hvordan bruke UGGs
UGGs kommer fra Australia og ble først og fremst brukt av surfere på stranda etter at de hadde surfa. Dette har sikkert mange hørt før og ikke tenkt særlig mer over, eller kanskje du har, ikke vet jeg. Anyway.

–> Gå barbeint
Ekte saueskinn puster og er veldig bra for føttene. Dermed, hvis du går barbeint oppi UGGs vil du holde deg varm, men du vil ikke svette og det vil ikke komme ubehagelig eller sjenerende lukt fra føttene dine eller skoene seinere.

Jeg brukte nettopp mine UGGs i Oslo. Frem og tilbake i 5 timer, barbeint i 10 grader og sol. Jeg holdt meg varm, var aldri ubehagelig varm og det var aldri noe svette. Føttene kan bli litt fuktige fordi de er varme, men det var aldri noe tegn på lukt. Dette er det fantastiske med ekte saueskinn.

Dette holder også innsiden av skoa myke og det vil føles ut som du alltid har på deg nye puseladder på beina. Skoene vil også passe seg din fot, så jeg ville ikke lånt de bort til noen.

Alt slags vær
Dermed anbefaler jeg UGGs i alt slags vær, hvis du vil ha på noe behagelig som ikke gjør at du svetter og lukter vondt.

Ikke alle slags klær
Jeg sier ikke at du skal ha på deg UGGs alltid, til alle stiler og i alle anledninger. Langt i fra. Jeg liker UGGs, jeg har fått et annet syn på UGGs og jeg har ingenting imot å bruke de når andre tror det er «aaaaalt for varmt». Det er noe av det beste jeg har på beina.

Legg igjen en kommentar

