Smykketips på Ebay

Jeg har for litt siden funnet ut at smykker også er en ting å kjøpe på Ebay (Det tok meg nemlig litt tid å komme på at man også kan søke på smykker ^^). Jeg hadde litt problemer med å søke, for å søke på ”jewelry” gir liksom 4,512,346 resultater. Skal du liksom da begynne å snevre ned? I don’t think so.

Thomas Sabo
Så jeg begynte å søke på charms, beads og pendants. Her fikk jeg etter hvert noen fine ting opp. Jeg har ikke hørt om Thomas Sabo før, men det har Ebay (og kanskje du?). Dette er typiske anheng som finnes i alle fasonger, farger og størrelser. De jeg kjøper på Ebay er ikke Thomas Sabo, men de er laget for å passe smykkene hans. Så hvis du kjøper smykke og charms i ”Fit Thomas Sabo” så er du godt på vei.

Mitt smykke
Jeg kjøpte meg et armbånd. Det er sølvbelagt og kostet ikke mer enn 40 kroner. Du kan selvfølgelig også bruke et charmarmbånd du har fra før av, men du må passe på at det er ganske tyng. Thomas Sabo anhengene er ganske små! Jeg søkte på alle ting som er ”typisk meg”, alt jeg interesserer meg i og slike ting. Hittil har jeg kjøpt meg 4 charms i denne serien. Prisen på charmsene jeg kjøpte var fra $1 til $3, altså, ikke noe særlig. Disse var heller ikke 925 sølv, det må du betale litt mer for!

Alle muligheter
Du kan få snømenn, tresko, hjerter og dyr. Det er egentlig bare din evne til å tenke kreativt som stopper deg i å finne det du vil ha på smykket ditt. Du kan kjøpe pakker med flere i eller velge en og en.

Ville bare dele mitt funn med internett verden, og kanskje du også finner noe du liker!


One thought on “Smykketips på Ebay

Legg igjen en kommentar

