Mine iPhone Ønsker

VG har nettopp kommet med sine krav til Iphone OS 4.0. Hele lista er egentlig en tro kopi av hva ganske mange ønsker seg, deriblant megselv. Likevell har jeg noen ekstra finesser jeg gjerne skulle hatt på neste OS. Denne posten går også inn på den nye iPhonen, og ønsker jeg har for denne.

Bedre kalender
Jeg skulle ønske det var flere muligheter enn kun ”prikker” på kalender som viste at her var det en avtale. Det skulle vært mulig å bytte farger, ikoner eller lignende for å markere forskjellige ting. Bruke det mer som en filofax, bare digital.

Mer avansert Hjemskjerm

Jeg vet VG snakket om dette, og jeg vil legge til at jeg gjerne skulle hatt en måte å ”navngi” de forskjellige sidene på iPhonen.

Bedre Safari-startside

Jeg skulle likt å hatt startsiden min på Safari noe lik Chrome. At de mest besøkte stedene mine kom opp som et lite ikon på skjermen og det bare var å trykke seg frem med en gang man begynner Safari.

Kamera

Egentlig er ikke jeg en av de som klager så skrekkelig over kameraet på iPhonen, jeg har fått en del bra bilder med det kameraet. En ting som plager meg, er hvordan den er inkompatibel når det er skumring eller mørkt, da fungerer det ikke i det hele tatt. Det skulle gjerne vært litt bedre, bare tilfelle man ikke har speilrefleksen i nærheten akkurat da!

update: Har lagt merke til (etter kommentarer) at denne blogposten går også over i den nye Iphonen som kommer i Juni, med tekniske finesser jeg gjerne skulle hatt.

4 thoughts on “Mine iPhone Ønsker

    1. True True, bloggposten går litt over i den nye iPhonen som kommer i juni og, hvor da også nye O.S 4 kommer. Der jeg tenkte på det med kameraet!
      Men ellers har du helt rett selvfølgelig ^^

  1. Vedr. kamera så bør det også komme et på fremsiden til videosamtaler… Et must for døve, men gull for min del som har familie som bor langt unna.

Legg igjen en kommentar

