Konsertbudsjett i London

Tenkte jeg skulle vise dere et ca budsjett for London-konsert-tur! For det er vanskelig å planlegge hvor mye penger det går til reise, mat og lignende når man først har kjøpt et par biletter. Da er det greit å vite hvor mye turen kommer på når du står det med billettene i hånda.

Først om turen:
Jeg var under 24 timer i London, jeg sov ikke på noe hostell, for flyet mitt gikk tidlig, dermed sov jeg på flyplassen. Det er det mange som gjør. Det var en billig konsert, bare 100 kroner og jeg fikk forsåvidt billig flybiletter. Dette er viktig å ta hensyn til når man leser videre. I tillegg har jeg ikke tatt med det jeg kjøpte av klær, ettersom det er individuelt for alle. Matkjøpt og slike ting er også individuelt selvfølgelig, men det er nødvendig så jeg tar det med.

Boys Like Girls i London

Dette er en kopi av alt jeg brukte penger på.

Konsertbiletter: 10 £
Flybiletter: 270 kroner t/r
Buss inn til London: 14 £ t/r
Undergrunnen dagskort: 5,5 £

Pastasalat + Juice
(Fra matbutikk): 4 £
Starbucks kaffe (Caramel latte): 3 £
Subway (helt sub, meny): 7 £
Kaffe: 2 £
Salat, snacks, Juice (matbutikk): 8 £

Sum: 270 kr og 53 £.

Regner man at punder er på 10 kroner, noe som er litt for mye i skrivende stund blir summen på hele turen 810 kroner.
Detter er uten transport til og fra flyplassen du reiser fra i Norge.

Det er selvølgelig forskjell på folk, om du vil spise på finere restaurant, eller om du ikke liker kaffe, eller helst holder deg borte fra matbutikker, så vil jo prisen variere.

Men jeg håper dette kanskje ga deg motivasjonen til å ta turen til London, neste gang det er konsert.

Legg igjen en kommentar

