Filmanmeldelse: Up in the Air

imdbFilmen handler om Ryan som ikke har noen forhold, ikke har noe sted å bo. Han lever for jobben sin og er ute å reiser 320 dager i året, noe han elsker. På jobben kommer en ny ansatt, Nathalie, hun er 23 år og veldig smart for alderen. Ryan sin jobb blir å lære henne opp. Han lærer mye av denne, livsglade, ungjenta som ønsker seg ekteskap og barn, tror på forelskelse samtidig som hun vil ha en karriere.

Skuespillerene i filmen er ikke til å klage på. Har man noengang noe dumt å si om George Clooney? Han spiller smart, kjekk, alenemann i verden. Man får se hans søte, flørtete side, hans kjekke og smarte side, hans sårbarehet. For en allsidig mann. Noe som overassket meg var hvor stor rollen til Anna Kendrick (Angela fra Twilight) var. Hun var utrolig flink, jeg var ikke klar over at hun spilte i filmen og hun overrasket stort!

Jeg mener filmen er kjempe god. Den var søt, fin og morsom. En gråtesene midt i filmen gjorde så jeg lo så tårene spratt, ironisk nok. Jeg skal ikke avsløre filmens slutt, men jeg ble veldig fornøyd med hvordan alt utspilte seg til slutt, uansett dumme, triste, teite og bra ting som skjedde!

Imdb rating: 8/10

Legg igjen en kommentar

