Filmanmeldelse: Adventureland

Fra imdb.comFilmen
Filmen utspiller seg en sommer i 1987 på en fornøyelsespark, kalt, you guessed it, Adventureland. Med Em og James som hovedkarakterer. Det er en liten forelskelse der, litt hasj og noen screwups noe som gjør en veldig bra historie.

Karakterene

– Kristen Stewert spiller Em, hun gjør en fantastisk jobb spør du meg. Helt troverdig. Em er hjemme på sommerferie, hos faren som bor med sin nye kone som Em hater. Hun har et forhold med en gift mann, samtidig som hun møter James for første gang.
– Jesse Eisenberg sin karakter er veldig morsom. Han er nerd og sjuler det ikke. Han har gode kommentarer og sjuler sin ståpikk med en pute, haha.
I tillegg har vi James sin kompis Frigo, som er latterlig morsom og tivoli sjefen og kona. Haha. Hele gjengen er utrolig bra.

Mine synspunkter
Jeg syns den var kjempe morsom, utrolig søt og med et fantastisk manus. Jeg lo flere ganger og sitter til slutt igjen med en god opplevelse. Stewert spiller veldig bra og Ryan Reynolds er jo kjekk å se på 😉

En pose med ferdigrulla joints ga James en opplevelsesfull sommer og meg en god latter!
Jeg gir den 8/10 !

Legg igjen en kommentar

